Byttet bort latskapen!

I går hadde jeg brukt dagen til å ikke gjør noe. Jeg bare så på en korean serie på Netflix. I dag bytter jeg bort latskapen med å være ute. Må følge regelen:  Ut på tur, aldri sur.

Og sola skinner…det varmer mot kropp og sjel.

Så, etter en hyggelig chat med 3 av mine 6 barnebarn, spiste jeg en brødskiv med leverpostei og rødbeter og drakk et glass smothie. Det var ikke akkurat en luksus frokost, men jeg har mer en nok fettlager i kroppen som trenger å fortære.

Husvasken får vente….må ut først en tur.

Første stop: Døsvik havn

Skal vi ta en titt?

Vakkert ikke sant?

For meg er det et privilegium å få bo i Norge hvor man er fortsatt fritt å ferdes ute i slike steder. Jeg var nesten alene der, bortsett fra en mann som jobbet med båten sin.

Er du glad for at du bor i Norge eller kunne du tenke deg å bo i et annet land?

Tur nr.2 blir et annet innlegg:)

Hva skal du gjøre i dag?

4 kommentarer
    1. Nydelige bilder😃
      Jeg er glad jeg bor i Norge😊

      Jeg skal ut på tur i dag jeg også. Også må jeg begynne å rydde litt både her og der. Får ta en ting av gangen😊
      Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg