Den kom igjen

Ja, da jeg våknet i dag, så jeg at det snødde i natt. Vinteren kom tilbake på denne kanten av landet. Og jeg fikk igjen en ny dag for å ønske deg…

Ellers begynte jeg med den andre delen av husvasken som jeg startet  i går…

Men etter støvsuging skalv jeg allerede av utmattelsen og kroppsmertene er mer enn jeg tålte så jeg måtte ta sterke smertestillende tablettrr for å minske smertene.

Håper jeg blir bedre i løpet av dagen for jeg har begynt å hekle en mummitroll. Ble inspirert av Solliv som samler på mummitroll kopper.

Tenkt å hekle mummitroll familie

Lånt bilde

Begynnelsen. Jeg fant to oppskrifter  på internet.  Den første fikk jeg ikke det til…så jeg prøver med den andre  på engelsk.

I det siste strikket jeg lapper som skal bli til kofte til min yngste datter når smertene er ikke så verst, men jeg begynner å bli lei av det og derfor tar fatt på andre prosjekt. Håper kroppen min lar meg gjennomføre mine prosjekter:)

Hva slags prosjekt er du opptatt nå for tiden?

Med dette ønsker jeg deg en fin dag:

 

4 kommentarer
    1. Ikke noe godt når kroppen streiker. Mange av oss som begynner å bli eldre vil ha en svært positiv effekt av å øke dose med spesielt b 12 og d vitaminer. Ha en fantastisk god og frisk dag kjære deg.

    2. Kjenner godt til at man blir sliten av rengjøring, og det blir flere pauser innen jeg er ferdig. Jeg strikker fortsatt på sjalet mitt i Candyfloss garn, men nå nærmer det seg slutten. Ha en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

    3. Ikke greit når kroppen går til streik.
      Da er det bra at du har mulighet til å hvile litt.🤗👍🏻
      Flotte prosjekter du holder på med.🤩🧶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg