Det er kø av både den ene og det andre.

Ja, livet består jo av både de gode og de dårlig. Og mitt liv i det siste har jo vært kanskje nok av de dårlige at jeg skulle ha kapitulert, men jeg lever fortsatt og håper for en bedre morgendagen. 

Jeg skulle ta det med ro etter linseoperasjon for andre omgang og i går skulle være den første dagen jeg kunne begynne å trene. Ettersom jeg har vært plaget med vonde knær i det siste, dro jeg til fysioterapeuten slik at han kunne skreddersy trim opplegg for meg for bli sterke i knærne. Men etter at han undersøkt og tok ultralyden på knærne, fant han ut at begge knærne var betente og jeg bør være ta det med ro i 14 dager og må heller ta betennelses medisin. 

Jeg måtte bare se de komiske av det selv om det er tøft når både jeg og min mann skulle ta det med ro i de første 14 dagene. Mannen er ny operert. Jeg sa til min mann at vi bør leie en som kunne vaske hus for oss for vi er ikke stand til noe. Ikke skulle vi løfte opp tunge ting heller. Huffa meg! 

Her hos fysioterapeuten!

Men ellers er det mye å glede seg også som dette Adventskalender som jeg fikk i gave. Glede meg til å lese det i advent.

En god sushimiddag som min mann og jeg koset med i går. Fant oppskriften i Hjemmet blad.

Og sitat lånt fra min datter MIchelle.

På arbeid. Laget et eksempel av en kranse. Jeg klippet blomsterblad fra Hjemmet blad. De eldre kunne lage etterpå. Livsglede også for meg.

Måneskinn i natt

Og en ny dag i dag.

En du? Hvordan går det med deg?

6 kommentarer
    1. Huff, dere skulle hatt litt hjelp i huset nå ja. Ikke enkelt når begge to skal ta det med ro samtidig.
      Men dere får kose dere sammen, huset klarer seg en stund uten så mye rengjøring. Blir veldig enkelt gjort hos oss for tiden 😉
      Veldig kreativt det dere lager og fint. 😀
      God bedring, og god fredag og helg! 🙂 Klem ❤

    2. Du fortjener masse fint nå altså.. syns du har hatt nok triste ting i livet ditt <3 God mat, flott krans og vakre naturbilder.. godt du kan glede deg litt over små fine ting..man må jo bare prøve å gjøre noe positivt til tross for triste ting og plager..
      Jeg har det ikke så veldig bra om dagen..både formen og andre ting som bekymrer meg.. Men som deg prøver jeg å smile og glede meg over små ting som er fint… Stor klem og god helg til deg <3

    3. Yes, we will raise and overcome! 🙂 Og i mellomtiden kan dere øve på å ikke ha det strøkent hjemme 😉
      Fin måneskinnsnatt i Trondheim også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg