En dag uten regn i Bergen

Meste tro jeg bor i Bergen ettersom det er bare regn her. Men da vi var i Bergen i sommerferien, var det opphold der og vi hadde gjort mye på en dag som besøkte trollskogen og Fløibanen.

Vi overnattet på Neptun Hotell. Ren og romslig hotell og de har festfrokostbordet og snille betjeninger.

Var på den kjente fisketorget

Men vi kjøpte bare sushi, og fisk og chips som vi spiste på hotellrommet.

Ellers vandret rundt omkring. Kjempefin by. Min mann skulle vise meg stedet fordi han hadde vært her før.

Det var verdt besøket. Men dessverre, vi ble der bare en dag og en natt. Min mann ville kjøre allerede hjemover. Det er sikkert mer å se, men jeg satt bare på:) Kanskje kan det bli en tur dit engang:)

Har du vært i Bergen eller bor i Bergen?

11 kommentarer
    1. Så mange fine bilder du har tatt i Bergen ♥♥
      Jeg har vært i Bergen mange ganger, og det er min favorittby nest etter den byen jeg bor i selv ♥
      Og de fleste gangene jeg har vært i Bergen, har det IKKE regnet. Jeg leste forresten en plass at vi her i min by har en regndag mindre i året enn Bergen 🙂 Så det føles som en stor lykke hver dag det ikke regner.
      Jeg håper du kommer deg flere ganger til Bergen, for det er en vakker by. Tusen takk for vakre bilder ♥

    2. Jeg har vært i Bergen. Utrolig flott by. Masse nydelige bilder her hos deg. Takk for titten.
      Håper på en tur ditt igjen. Fisketorget er herlig.

    3. Fantastiske bilder. Så flink du er. Jeg tør ikke ta med kamerautstyr til sentrum. Er redd for å bli ranet.

      Når det er sagt, så er jeg faktisk glad for at det har regnet litt i det siste. Naturen trenger det så sårt. Vi har jo hatt den supersommeren i år og da skal vi være glade for litt regn 🙂

    4. Jeg visste ikke at det er så farlig i sentrum med slike utstyr?
      Ellers så er det bra at dere har fått en fin sommer.
      Takk for titten og kommentaren:)
      Jeg kikket i bloggen din. Har hatt en bloggfristund? Du har ikke lagt ut noen nye blogginnlegg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg