Går det an å være lat?

 

Før jeg sovnet i natt, hadde jeg planlagt at jeg skal kjøre meg en tur i dag til ulike steder for å jakte på fine motiver ettersom det var meldt fint vær. Og solen skinte  hele dagen.

Men jeg som skulle ut en tur ble isteden oppslukt av en korean serie som jeg begynte å se i går kveld. Jeg gjorde bare det for å ikke tenke så mye på utfordringer i livet som tar aldri slutt. For å glemme smertene og utmattelsen jeg føler.

Synd men sant, men jeg brukte hele solskinnende dagen til å se ferdig serien på 20 episoder.

Men det er vel lov å late seg i ny og ne?

Og det ble en lettvint middag.

Enn du? Har du vært ut en tur i dag?

Tillater du deg å være lat noen ganger?

6 kommentarer
    1. Jeg kan personlig garantere at det går utmerket an å ha late dager! I mitt tilfelle, så kan en faktisk med rette spørre seg om det dreier seg om et lat liv (hahaha) 😉

    2. Jeg kaller det ikke å være lat, jeg kaller det å ha en time-out. Noen ganger bare MÅ man gjøre det sånn. Så der kan du ha veldig god samvittighet ♥ Lat er et negativt ladet ord. Så da bytter vi det ut med noe som lyder mer fornuftig 🙂
      Jeg har ikke gått tur siden onsdag. Da endte det med at jeg falt om. Altså et tegn på at jeg brukte meg for mye, for tidlig etter siste sykehusopphold. Trengte hjelp for å komme meg hjem og i hus. Så her er det time-out i lange baner for øyeblikket 😉 Nyter solen og strikker og leser ♥
      God helg til fine du ♥

      1. Tusen takk Eva for fine ord. Ja, du har rett. Jeg hadde en time-out. Trengte vel det akkurat som du også treng, Ønsker jeg deg god bedring. Vi får ta en dag om gangen. God helg og klem til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg