Helvetes Multikulturelle Tispejævler

English translation further down:

Jeg hadde lyst til å kaste opp, gråte mye etter at jeg har fått disse kommentarene på et innlegg ja la ut før med tittel som: “Ja, vi er utlendinger, men”

Jeg tenkte at er det virkelig det som er sant? Hater virkelig nordmenn oss utlendinger?

Skriveren hadde tittel på kommentaren: Helvetes Multikulturelle Tispejævler

Her er kommentaren:

Du tror de eldre synes det er fantastisk å bli overlatt til utlendinger som ikke vet noe som helst om Norge? Du tar feil. Mine eldre slektninger avskyr utlendinger og de nekter å ha noe med dem å gjøre. Og det har de gode grunner til. Tror du 90 år gamle Olga blir glad når en afrikaner kommer inn på rommet hennes? Hun blir livredd. Og du sitter her og sier “tenker det ga de eldre en fantastisk stund”. Din jævla tispe. Jeg blir så oppgitt over norske kvinner, dere donerer alt dere har til utlendinger med et smil. Jeg forstår nå hvorfor kvinner ikke hadde stemmerett før i tiden. Dere ødelegger alt dere tar i fordi dere styres av følelser. Alt dere sier og gjør er basert på følelser. Og det er idioti, det fungerer ikke. Dere gjør alt verre i samfunnet vårt.

Neste kommentar fra samme person: Reis Hjem For Helvete!!

Ja det er det vi nordmenn ønsker oss mest. Etter å ha brukt hele livet på å jobbe for Norge så skal vi passes på av en gjeng utlendinger på elendige sykehjem. Dere kan bare glede dere til den dagen jeg dukker opp på et av de sykehjemmene. Jeg kommer til å bruke hver sekund av hver dag på å gjøre arbeidsdagene deres til et rent helvete. All min tid kommer til å bli brukt til å pønske ut nye ting jeg kan plage dere med. Så lykke til, dere kan leve i troen at vi nordmenn liker dere. Men en dag så oppdager dere hvordan det egentlig er. Den eneste grunnen til at dere er i Norge, er at våre egne myndigheter sviktet oss. Hvis nordmenn fikk bestemme i sitt eget land, så hadde dere fortsatt sittet i de møkkahølene dere kom fra. Jeg avskyr dere alle sammen fordi dere er noen frekke jævler som brautet seg vei inn i mitt land for å stjele alt vi har, alt vi har jobbet for.

 

Hva skal jeg svare på slike kommentar? Er det virkelig sant…tenker jeg!

 

English version: 

I thought that is really what is true? Do Norwegians really hate us, foreigners?

The writer title of the comment: Hell’s Multicultural Bitch Bastards

Here is the comment:

Do you think the elderly think it is fantastic to be left to foreigners who do not know anything about Norway? You are wrong. My older relatives detest foreigners and they refuse to have anything to do with them. And they have good reasons for that. Do you think 90-year-old Olga will be happy when an African enters her room? She is terrified. And you sit here and say, “think it gave the elderly a wonderful time”. Your fucking bitch. I get so upset about Norwegian women; you donate everything you have to foreigners with a smile. I now understand why women did not have the right to vote in the past. You destroy everything you take in because you are controlled by emotions. Everything you say and do is based on emotions. And that’s idiocy, it is not working. You are making everything worse in our society.

Next comment from the same person: Travel Home to Hell !!

Yes, that is what we Norwegians want most. After spending all our lives working for Norway, we will be looked after by a group of foreigners in miserable nursing homes. You can only look forward to the day I show up at one of those nursing homes. I’m going to spend every second of every day making your workdays a pure hell. All my time will be spent figuring out new things I can bother you with. So good luck, you can live in the belief that we Norwegians like you. But one day you will discover what it really is like. The only reason you are in Norway is that our own authorities failed us. If Norwegians were allowed to decide in their own country, you would still be sitting in the dungeons you came from. I hate you all because you are some naughty bastards who broke into my country to steal everything we have, everything we have worked for.

What should I respond to such comments? Is that really true… I thought!

 

26 kommentarer
    1. Like greit å ikke svare på slike surmaga kommentarer.. desverre finnes det folk med slike holdninger her i landet ! Jeg tror dere som viser en slik medmenneskelighet og intresse for jobben deres og sprer sånn glede rundt seg (som jeg har intrykk av at du og dine kolleger gjør )..blir satt pris på av di eldre, pårørende og andre kolleger.. 🙂
      Finnes folk som ikke passer i jobben sin..men det kommer ikke ann på hvor en kommer fra… Klem til fineste deg <3

    2. Uff, Så trist at du skal få slike meldinger, Ligaya. Men det sier mye mer om den personen enn om deg. Du skal være stolt over den du er og hva du gjør for de eldre. Du er ingenting annet enn en stor velsignelse for alle du møter på. En mer tålmodig , omtenksom og trivelig person enn deg skal man lete lenge etter innen eldreomsorgen. Dessuten snakker du kav trøndersk, så språket er jo null problem det også . Stå på videre du, Ligaya. Du utgjør en forskjell <3

      1. Tusen takk for gode ord Anja. Ja, jeg må bare tilgi han. Han vet jo ikke om alt. Jeg ble bare trist til å begynne med, men det gikk da over en liten stund:)

    3. Sånne meldinger hadde jeg ikke svart på. Her er det en som ikke vil høre på noen ting likevel. Heldigvis er det ikke så mange som mener dette. DU gjør så mye flott der du jobber, det har absolutt ikke noe å si hvor man er født. Mennesker er mennesker mener nå jeg, synd vi skal sette hverandre så i bås. Jeg tenker ikke på deg som utlending, selv om det ikke en noe negativt. Jeg tenker bare at du er født og oppvokst i et annet land, men du har da jammen meg bodd store deler av livet ditt her også, og kjenner deg sikkert norsk også. Og det tenker jeg at du er 🙂 Både norsk og ikke norsk, og det er da bare fint i mine øyne. Jeg føler jeg har blitt litt kjent med deg gjennom årene på blogg, og jeg tenker at du garantert er et lys for de du omgås. Slett meldingen som kom inn, ikke gi personen noe oppmerksomhet. Klem fra meg <3

    4. Tusen takk for gode ord Frodith. Ja, jeg tenker at det er best å la det være. Han som kommenterte har kanskje ikke det godt og kanskje har et uheldig møte med utlendinger.
      Ja, jeg føler meg som en norsk nå:)
      En god klem til deg:)

    5. Kjære deg, en person som skriver slikt kan man virkelig ikke ta på alvor! Jeg vet du gjør en fantastisk jobb❤️ Og vi må være takknemlig for alle som jobber i helsevesenet! Jeg kjenner en mann fra Iran som har jobbet i helsevesenet i over tjue år. Mange hadde « fremmedfrykt» til å begynne med, spesielt det at han var mann var uvant for mange eldre, de ville bli stelt av en kvinne. Han ble høyt elsket og verdsatt av beboere og pasienter på sykehjem og sykehus i Oslo. Det er ikke nasjonalitet som avgjør om man er et bra medmenneske. ❤️

    6. Ja, det er sant Anne Grethe. Jeg har det bra nå, ble bare lei meg til å begynne med, men jeg har tilgitt vedkommende i mitt hjerte. Han trenger Guds nåde også

    7. Slike mennesker er töffe bak pc skjermen! Jeg syns de er onde, patetiske og triste mennesker. Så hev hodet og tenk at de troligvis lever et tragisk og trist liv. Klem

      1. Ja, jeg tror det også. Så håper at han får det bedre engang slik at han kan også vise omsorg til sin neste.
        Klem også til deg:)

    8. Slett slike kommentarer straks du ser dem, Ligaya – de fortjener null oppmerksomhet! Og vær så snill og ikke ta det inn over deg! Det du gjør for alle rundt deg er så flott! Klem <3

    9. Takk for omtanken. Ja, jeg tenker at den personen har det vondt derfor han kunne si slike ting. Jeg ønsker at han vil føle seg elsket slik at han ikke sårer andre. Ha en fin kveld til deg:)

    10. Min mor hadde sitt siste leveår på institusjon, sykehjem. Den før så forsiktige dama ble plutselig dønn ærlig mot alle rundt seg. Ikke minst fordi en god del av pleierne ved det sykehjemmet ikke behandlet de gamle med respekt og omtanke.
      En kveld jeg var der kom en pleier inn med kveldsmat eller noe. Mamma lyser opp i hele ansiktet, se på meg og sier. Hun der er en engel. Hun er bare snill. Det var en kvinne fra Filipinene.
      Jeg tror mange av dere med asiatisk bakgrunn har en innarbeidet respekt for de eldre som gjør at dere møter de på en god måte. Jeg tror mange av de eldre blir glade nårdere kommer fordi dere er flinkeog omsorgsfulle.
      Værstolt av den jobben du gjør.

    11. Kjære Ligaya! Du er ikke eneste som opplever disse type kommentarer – skriftlig eller muntlig. Jeg følte meg såret og behandlet urettferdig. Men disse type folk finnes overalt, uansett nasjonalitet. Stå på. Ikke bry! Jeg vet at du er en av beste personene jeg treffet i livet mitt.

    12. Alle får vi stygge kommentarer i livet, både i det virkelige liv og på nett. Det er fryktelig hva folk kan finne på å si og skrive. Ja, det sårer veldig. Men jeg vet at de har det verst selv med det tankesettet. Tenk på alt de går glipp av ved å avvise på denne måten. Jeg svarer ikke på sånt, men legger det inn som spam og prøver å glemme det. For sånn som de kommentarene du har fått, er ikke sånn vi er her i landet. Klemsiklem fra meg. Du er gull! 🙂

      1. Du har rett Natheless. Ingen er unntatt hva stygge ord det blir slengt på oss. Men det er opp til oss hvordan vi skal reagere.
        Som du sa, bare glemme det:)
        Takk for titten:)

    13. ❤❤❤❤❤❤❤❤……. og alle det hjerter bare for deg Ligaya. Det fortjener Du 🥰🥰🥰 Les ikke engang såne kommentarer…. det er du for godt for.

    14. Dette må du bare slette, og glemme raskest mulig! Du skrev så flott om alt dere arrangerte, og jeg er så sikker på at alle koste seg og hadde det helt topp! Min mor er veldig glad for slike opplevelser der hun sitter og savner sine.
      Begriper ikke at noen kan skrive så stygge ting, men noen må bare.

      Du fortjener det absolutt ikke. Du er flott og inkluderende, så fortsett å stå på slik du gjør. 😍🌺 Mange klemmer til deg 🥰❤

    15. Tusen takk for gode og varme ord. Ja, jeg glemmer det. Jeg har tilgitt han og ba til Gud at han får glede i hverdagen sin slik at han kan vise empati.

    16. Ble virkelig lei meg av å lese dette, men så glad for å lese alle gode ord og kommentaren under. Hør på dem som kjenner deg og vet hva du gjør og står for. Du viser stor respekt for alle og spesielt de eldre. Du er livsglede 🥰 Ikke la slike kommentarer ødelegge deg. Lytt til de gode ord som alle har skrevet til deg og som du ellers får på din vei. Jeg heier på deg !

    17. Ja, Karin. Jeg ble veldig glad og trøstet av de gode ordene og er veldig takknemlig. For meg er nordmenn snille folk. Kanskje det finnes noen som er ikke det, men slik er det overalt.
      Takk for gode ord:)

    18. Stakkars menneske som føler at han/hun må dele slikt oppgulp! Det er virkelig synd på vedkommende! Du er fantastisk i jobben du gjør Ligaya, og det er helt tydelig at vedkommende ikke har sett deg i aksjon med de eldre! Det har jeg vært så heldig å få oppleve ved noen anledninger, å jeg ser relasjonen du har til alle beboerne ❤ du er virkelig tvers igjennom god ❤ hvis en ikke har noe godt å si, kan en la være å si noe som helst! Stå på du Ligaya! Du utgjør virkelig en forskjell ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg