JEG LURER PÅ HVEM????

En strålende morgen til deg. Håper du har sovet godt i natt. 

I dag, etter at jeg har vært lang nede i det siste, skal jeg begynne å prøve igjen på arbeid og jeg lurer på hvem jeg kan glede i dag?

A glorious morning to you. Hope you slept well last night.

Today, after being down for a long time lately, I’m going to start trying again at work and I’m wondering  whom can I make happy today?

Kanskje jeg kan ta med meg NANNA til arbeid? Hun kan bringe smil til det eldre:)

Som Vibbedille hadde med seg familien Sørensen på omvisning. Og Frodith bruker også å ta med seg Salt og Pepper på arbeid og overalt ellers:)

Nanna ble laget en av de dagene jeg prøver å fokusere noe annet enn sykdom og smerte. Og min yngste datter ga henne et  navn. 

Maybe I can take NANNA with me to work? Maybe she can bring a smile to the elderly 🙂

As Vibbedille took the Sørensen family on a tour. And Frodith also uses to bring Salt and Pepper to work and everywhere else 🙂

Nanna was made one of those days I try to focus on something other than illness and pain. And my youngest daughter gave her a name.

Ja, som METTE bruker å si: ” LAG DEG EN GOD DAG:) Hun er i hvert fall flink å lage en god dag med turene sine. 

Yes, as METTE uses to say: “MAKE A GOOD DAY 🙂 She is at least good at making a good day with her trips.

15 kommentarer

Siste innlegg