Jobbet som frivillig og håndarbeid

En god og skinnende dag til deg. I dag skinner solen hos meg og det gjorde også i går.

Jeg har tenkt å jobbe frivillig for de eldre lenge men etter å ha sett at det var flere som hadde tenkt det samme, tenkte jeg å være med dem. Selv om jeg ikke kunne ta ansvaret, jeg kunne yte litt hjelp.

I går ble jeg med med disse flotte damer for å servere middag til de eldre.

Etter middagen ble det bingospill til stor glede for alle:) Jeg spurte om jeg kunne publisere bildene:)

På hjemmefronten har jeg begynt med nytt prosjekt. Dokken Ilvy. Oppskriften var på 56 sider…så det kommer til å ta kanskje like mange dager å hekle denne dokken eller mer ettersom oppskriften ser litt avansert ut. Oppskriften kan kjøpes på her

Hittil har jeg heklet hodet og litt av håret. Håper jeg har tid og krefter igjen i dag etter et møte. Det handler også om et frivillig arbeid som heter “Voksen skole.” Et tilbud for tidlig demente.

Hva slags planer har du i dag?

11 kommentarer
    1. Så flott å stille opp som frivillig. All ros til dere. Norge trenger slike mennesker <3
      Så artig prosjekt…her har du nok å gjøre i mange uker/måneder…lykke til! 🙂

    2. Så utrolig flott at du stiller opp som frivillig. Husker jo at du nevnte det tidligere, at du hadde lyst. 🙂
      Kos deg med dukkelaginga! 🙂

    3. Så flott at du orker være med litt som frivillig 😀Har lyst til det jeg også, men foreløpig er ikke kroppen samarbeidsvillig 😁
      Så artig dukke. Du fikser det lett du tenker jeg😀Ha en fin dag. Klem 🥰

    4. Hurra for deg som stiller opp som frivillig.👏🏻👏🏻👏🏻 Det ble nok satt stor pris på av de eldre.🤗
      Den dukken ser komplisert ut og jeg vil tro det er mye jobb, men den blir helt sikkert veldig fin.🧶👌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg