Regndråper, middag og håndarbeid

Mettejonstiensdatter og Utifriluft hadde nylig lagt ut dråpebilder og ble inspirert og jaktet etter de i hagen ettersom det regner mye nå i de siste dagene. Og jeg fant noen regndråper. Jeg synes det var artig faktisk:)

Og ettersom det er mange bloggere som legger ut  middagene sine som  MorsmiddagSpis og Spar og  toppblogger Tom, gjør jeg det her også. Ikke selv komponert som dem, men fra ulike hold. Her er oppskrift fra et gammelt Hjemmeblad.

Vegetar mat

Men jeg måtte ha fisk ved siden av. Jeg brukte ikke fetaost som på oppskriften, men bare vanlig ost.

Og i det siste, hvis du har fått det med deg, har jeg begynt å hekle lapper med ulike farger og motiver som jeg tenkte å lage til en ny kofte.

Men jeg var ikke fornøyd med farge sammensetning og fant en ny oppskrift hvor jeg kan bruke restgarn, men samtidig kan hekles sammen som en kofte eller kjole. Og disse lappene synes jeg er bedre å kombinere sammen. Samme motiv, bare med ulike farger. De harmonerer bedre. Hva synes du?

Nå er det fredag. Det er helg. Har du noe spesielt plan i helga?

7 kommentarer
    1. Fint innlegg Ligaya 🙂 Og tusen takk for linking! Du fikk noen vakre dråper der – og det er gøy det – å prøve fange de i linsa 😀

    2. Så fine dråpebilder – gøy at du blei inspirert av Mette og meg! Takk for link også! Bilde nr 1 og 2 falt jeg veldig for! Jeg likte de nederste lappene veldig godt! 🙂 klem

    3. Stilig de lappene du har heklet🤗
      Her må jeg passe på når sola er fremme og være rask hvis jeg skal få fanget en dråpe fra taket. Ellers er det kjempekaldt og ingen dråper å se.😅
      Nyt kvelden!🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg