Tusen takk lesere og Vibbedille

Jeg kan nesten ikke tro det med mine øyne da jeg våknet  i dag og så navnet mitt på 21. plass i blogglisten. Tusen hjertelig takk til alle som tok seg tid til å lese mitt innlegg i går. Jeg har blogget siden 2013 med opphold innimellom og jeg har aldri kommet meg opp der. Egentlig jeg har vært usynlig i mange år fordi jeg har vært bare blant de hundre kanskje 3 eller 4 ganger i alle de år. Så, om det er bare engangstilfelle, er jeg lykkelig:)

Tusen takk også til Vibbedille som inspirerte meg med å lage slik.

Jeg har kjøpt oppskriften

Og begynt

Jeg er litt spent om jeg ville klare det å hekle disse lammene:)

Kjøpt også e-bok gjennom Amazon. Denne boken:)

Påskesysler:)

Hva slags håndarbeid holder du på med?

 

 

10 kommentarer
    1. Gratulerer med super plassering! Så gøy å strikke sånne fine småting! Du er flink! Jeg strikker på en himmelblå vest til meg sjøl… det går ikke fort, men jeg koser meg med det! Klem 🙂

    2. grattis med fin plasering ,kjekt en gang å oppleve det ja ,jeg også dumper opp på toppen en dag ,men artig var det ja :=)koslige lam ,blir kjekt å se ditt når du er ferdige ,ullbuksen jeg har strikket på ble ferdig i dag så nå kan jeg lage en hagemus til og litt mer klær til dem :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg