Umbrella of God’s protection

God morgen til deg. Morgenen min begynte kl.2 om natten. Jeg tror hjernen min har misforstått. Den våkner når den ikke bør våkne og den tror at den skal begynne å tenke og planlegge før hanen har våknet. Og den sterke vinden uler så høyt der ute. Meste tro at alle er døve og derfor han blåser innmari med all sin kraft for å bli hørt.

Denne kjerringa har vel gjort allerede en del for andre har våknet. Hadde nettopp online chat med tre av mine seks barnebarn og det varmer bestemorens hjerte.

I dag har også himmelen åpnet vann magasinet  og det fosser av rengvatn. Snøen tapte sin kamp.

Egentlig tenkte jeg å bake kake for min kommende bursdag på onsdag. Kake som det går an å fryse, men det dårlig været gir ikke mye tiltakslyst.

Det blir kanskje bare lesedag eller hekle litt. Eller bare kose med min mann:)

Enn du, hva har du lyst å gjøre i dag?

Avslutter med dagens bønn.

6 kommentarer
    1. Hei på deg!
      Her er det også regn og skodden siger på…. jeg skal planlegge og vaske litt i dag… skal ha klubb med damene i morgen, og da må det være litt ryddig i heimen 😀
      Også må jeg jo uansett ut en tur og lufte hunden – så tur blir det 🙂

      Lag deg en fin dag!

      klem

    2. god morgen .Ja her måtte også snøen gi tapt for regn og vind,hva dagen vil bringe får tiden vise ,ryggen er ikke god så store sprella blir det ikke ,enn så lenge tar jeg frem strikketøy,ha en fin dag da

    3. Likens hos deg også. Ønsker deg god bedring. Det er godt at du kunne strikke i slike stunder.
      Ønsker deg en fin dag likevel:)

    4. Jeg våknet også et par ganger pga av vinden i natt, og regn mot soveromsvinduet. Vinden ville ha meg opp av senga allerede sju i dag tidlig, så det blir nok en middagslur etter hvert. Men først skal jeg rydde i et skap. Veldig hyggelig at du kan ha kontakt med barnebarn på chat. Høres koselig ut! Jeg tror du får en fin dag, uansett hva du fyller den med. 😉

    5. Ja…vi blir påvirket av været. Flink du som tenker å gjøre rent et skap. Jeg har handlet litt og støvsugethuset:)
      Ha en fin lørdag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg