Drømmen oppfylt

Jeg har drømt om det lenge. Tenne bålpanne at ved vatn og grille. Drømmen ble oppfylt, men det ble grill ved isvatn. Snøen har ikke smeltet seg helt. Endelig ble Hr. Happy med selv om han var ikke begeistret over det. Tenkte på brann…

Jeg var grillmester

Grillet pølser, svinekjøtt og mais

Spiste salat med

Utsikten var uklanderlig.

Da vi var ferdig, jeg luktet sott og røyk og utenpå vinterbukse mitt var blitt brent på knærne. Men turen for meg har vært nydelig. En oppfylt drøm:)

Har du grillet ute i år?

11 kommentarer
    1. Jeg elsker også å tenne bål/bålpanne det er noe helt eget med å sitte rundt et bål. I år har jeg ikke grillet eller tent bål, men jeg regner med det blir snart. Riktig god påske

    2. Å så deilig! Det har du hatt lyst til lenge, det! 🙂 ingen brannfare der ved vannet! Jeg har jo hatt noen bål i vinter – det er veldig kos! Klemmer <3

    3. Han skremte deg vel med brann bare for at han ikke hadde så lyst på grilling utendørs enda…😀 bra dere fikk opplevelsen. Jeg liker ikke utegrullung uansett årstid men hender jeg gjør det sommerstid likevel…

    4. Så koselig å grille ute! Ser veldig godt ut!🤗
      Fine istappbilder også.
      Det er tydelig at vinteren ikke helt har sluppet taket hos dere, heller.

      Jeg er spent på hvordan det blir å komme hjem på søndag. Her, på hytta, har vi over en meter med snø!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg