Hverdags liv

God morgen til deg i Norge når det blir morgen der. For jeg skriver dette innlegget mens det er natt der og det er allerede morgen her på Filippinene. Temperaturen i skrivestund er 28 grader, men det føles 33 grader i følge vær meldingen. Men en god nyhet, det kommer 5 prosent nedbør i dag. Det trengs her virkelig særlig når temperaturen stiger til nesten kokepunktet i løpet av dagen. Heldigvis er det aircondition her hos min datter hvor jeg oppholder meg for tiden. Og at det mangler ikke på vann.

Ellers i natt sov jeg faktisk bra etter flere søvnløse netter. Kroppen min måtte gi etter for imøtekomme behovet for søvn. Selv om jeg skjelver fortsatt av utmattelsen er jeg veldig takknemlig. Og det skjedde faktisk et mirakel i natt for isteden av mareritt som jeg får hver eneste sovestund, drømte jeg noe vakkert. Jeg drømte at jeg var på arbeid igjen sammen med de eldre og jeg brakte latter til dem.

Tja…planer i dag: Gå tur kanskje og hjelpe litt min datter med husrengjøring hvis kroppen min vil være med på  det:) Og litt hekling og lytte på lydbøker. Så dårlig med internett forbindelse her så det er ikke enkelt å se film eller serier på Netflix. Og det tar tid å laste bildene når man legge ut ett innlegg eller lese andres.

Ellers har jeg ikke vært mye ute på grunn av varmen. Bare nyte det fine været inne:)

Dagens spørsmål:

Beskriv hva lever du for i ett ord?

Det er egentlig mye eller mange ting jeg lever for men jeg vil bare oppsummere det slik at jeg lever for å gjøre det Gud har kalt meg til. For alt begynte med Gud og avslutter meg Gud.

Hva lever du for?

2 kommentarer
    1. Så bra du fikk sove godt i natt og at du hadde fine drømmer. Men det er varmt hos deg, bra med datra di har aircondition.
      Ordet jeg lever for er kjærlighet.
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg