Reisen til Filippinene

Skulle gjerne gjøre det snart i virkeligheten, men ikke ennå. Heldigvis kan jeg reise gjennom bildene fra min eldste sønn og hans familie. Turen til Farmville resort.

På grunn av corona pamdemien hadde ikke barna fått lov til å ferdes ute. Heldigvis har det begynt å åpne seg på Filippinenr og da benyttet de sjansen til å dra til Farmville resort.

Jeg får reise gratis gjennom bildene da. Blir du med å se?

At night

På dagtid. Det er ikke mye folk der heller.

De overnatter her

Barna til min sønn. Mine barnebarn.

Hele familien. Håper jeg får se dem snart i virkeligheten.

Har du mulighet til å treffe din familie ofte?

6 kommentarer
    1. Takk for at jeg fikk være med på bildereisen! 🙂

      De fleste i familien min bor ganske nært, men jeg har noen søskenbarn i Sverige som jeg ikke har sett på lenge!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg