Slik gikk dagen

Etter å ha spist frokost som besto av ris og pølser gikk jeg en tur ute. Klokka var bare kvart på sju om morgenen. Hjemme hos min datter er de opp tidlig om morgenen ettersom sønnen i huset drar til skole i sekstiden. Min svigersønn her har hjemmekontor 4 dager i uke og en dag i uke på kontoret. De legger seg  tidligere enn folk flest.  Klokka 8 om kvelden er vi stasjonert på hver sitt rom:)

Det var ikke så sterk sol enda da jeg gikk så det var deilig mot kroppen.

Det var en del firbeinte som var ute og sola seg:)

Det dufter av eksos noen steder,  tøymykningsmidler fra klærne som var nettopp vasket som hang til tørk og duften av hage blomster. Det luktet sommer:)

Husbygging i nærheten.

Frodige trær rundt omkring

Og sola som tittet frem med sin glans

Da jeg kom hjem hjalp jeg min datter og gjøre rent huset. Etterpå laget hun lunsj til oss. Kylling karri…. hun lager mat og jeg tar oppvask:) Ingen oppvaskmaskin her, med det er ikke noe problem.

Litt håndarbeid  i løpet av dagen:)

Dagen har gått fort og nå er det kveld her på Filippinene og jeg venter på Ole Lukkøye til å komme på besøk:)

Gjorde du noe spesielt i dag?

4 kommentarer
    1. Spennende å høre om og se litt av det du opplever på Filippinene! 😊
      Her i Trondheim regner det, og Ole Lukkeøye er på vei selv om det bare er ettermiddag. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg