Trengte D vitamin

Ettersom jeg er på Filippinene må jeg fylle D vitamin lageret mitt. Så selv om jeg har igjen vært nattens dronning i natt ( lite søvn) og har hatt vonde eventyr ( mareritt) gikk jeg ut en morgentur. Det kurerer jetlag sa min svigersønn. Klokka var bare 7 om morgenen og sola var ikke så brennende ennå.

Fikk tatt noen bilder…

Min skygge

Flora

Det var en del fine blomster, men det var ikke lett å ta bilder på grunn av hundene som passer på husene og folkene.

Det var en del folk som var ute som  benyttet morgensol og gikk tur med firbente. 

Det var spennende å følge med morgen rutinene til folket. Noen vanner planter, ut å sole seg, på vei til atbeid, eller snekkere som jobber med husbygging her. Det var flere som sa god morgen til meg:) Artig.

Jeg hadde med meg drikkeflaske for det trengs i varmen. Halv times tur. Så nå er det godt å komme innom hus:)

Har du vært ute i dag?

10 kommentarer
    1. Hei!
      Klokka er syv her i Danmark, og jeg har ikke vært ute ennå. Men det blir nok et par turer senere i dag, for nå er sola her! D-vitaminer på oss også!
      Ønsker deg nok en fin dag, Ligaya. ☀️❤️

    2. Så flott, godt å være ute i sola slik når det ikke så varm enda…Lurt å fylle på med masse sol ja…Vi vet jo ikke hvordan sommer vi får i Norge…Kan bli mye regn, sol – vi vet ikke…Nyt ferien!
      Jeg har stort sett vært ute, unntatt de 8 timene jeg var inne på jobb.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg