Kjole og matdager

Morgen hos meg har vært fullt av gjøremål. Etter at dagens stind med Gud og frokost ble unngjort, tok jrg fatt på bade og toalett vask. Etterpå dro jeg til butikken for å handle. Og da synes jeg at jeg har vært en flink pike hittill med tanke på lite søvn i natt:)

Gårsdagen var det kjoledag. Selv om kroppen kunne tenke seg å varme opp sofaen, lyttet jeg ikke på kroppen.  For hjertet mitt ville prøve å gjøre noe. Så dusjet jeg, kledde meg i kjole og dro til aktivitetssenteret for å jobbe frivillig.  ( tirsdager) Jeg har ikke vært der de to tirsdager som har vært fordi jeg har vært bortreist og etterpå fikk jeg omgangsyke. Så det var gjensidig glede da jeg kom:)

Vi serverte til middag og kaffe. Fiskekaker og panert fisk med tilbehør, frukt suppe og Earl Grey kake etter bingo.

Søndag var det også en kjoledag. Her var jeg før søndagsmorgen i Sentrumskirken.

Blandet gjeng i menigheten. Vi koser oss sammen.

Og mat etter møte

Lørdag fikk vi besøk av yngste datteren og kjæresten hennes. Og vi koset oss med mat:)

Og jeg fikk også en forsinket bursdagsgave fra en venninne. Spesielt laget tre skje og gaffel med mitt navn og et bibelvers. Så rørende gave:)

Og mandags middag: fisk i ovn med reker og tomat. Saus: melk, rømme jevnet med mel. Den var kjempegod:)

Været hos oss er skiftende: sol, regn og sludd. Så jeg blir kanskje hjemme resten av dagen. Lyttenpå lydbok og hekle litt.

Skal lage nattdrakt til Happy dokke mi:)

Takk for titten:)

Hva slags planer har du i dag:)

15 kommentarer

Siste innlegg