Kirkegård, legen og begravelse og snille naboer

Isende kaldt ute, men vi dro likevel til kirkegård i forigår for å se om vi trengte å skifte batteri i lyktene i gravene vi bruker å besøke. Men lyktene lyste fortsatt, så vi trengte ikke å skifte batteri. Traff en kjente der som stelte også gravene til familien som har gått bort.

Etterpå var vi innom en gård for å kjøpe egg og en butikk for å handle litt matvarer.  Jeg synes jeg er ofte på butikken nå for tiden:)

For noen dager siden ga jeg hjemmelaget kort til naboene og i går en av dem ga oss hjemmelaget produkter. Lykke:)

Hele formiddagen i går tilbrakte jeg til legekontoret fordi det var  et eller annet som ikke stemte med kroppen.

Etter besøket fra legen var jeg så sulten. Woket grønnsaker, svinekjøtt og glassnudler til middag.

Etter middagshvil  tok jeg fatt på heklingen og Jane ble ferdig. Det er apekatten igjen:)

Ellers jeg skal til en begravelse i dag. En venninne som er så ung er blitt en enke. Trist når slike ting skjer særlig likefør jul.

Takk for titten og kos deg med dagen.

8 kommentarer
    1. alltid trist med begravelse ,sånn er desverre livet ,blir en tung jul for din venninne ,håper du fikk svar med legen din om hva som feila kroppen din da :=) godt å få hjemmelaget til jul ,det ligger mye omtanke i det ,og lunchen ser deilig ut ,du er flink med maten

      1. Ja, det er sant.
        Takk, jeg fikk medisin for det som feilet kroppen.
        Du også er veldig flink med hjemmelaget mat:)
        God jul til deg og familien:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg