Når ordføreren kommer på besøk

Har aldri drømt at ordføreren her jeg bor kommer på besøk hjem hos meg. Men i dag, ringte det på døra og jeg fikk en stor overraskelse.

Han hadde med seg en adventsblomst til meg. I adventstiden deler han slike oppmerksomhet til enkelte personer som folket mener gjør en god jobb i samfunnet. Han takket meg for den gode jobben jeg gjør for de eldre. Gjett om det varmet mitt hjerte.

Jeg sa at jeg bare gjør jobben min, men han sa at jeg gjør mer enn det🥰

Jeg ble veldig rørt og er veldig takknemlig.🥰

Hadde jeg vist at han skulle komme, hadde jeg pyntet meg litt. Her er jeg i hjemmeklær og ordføreren🥰

 

Adventsblomsten og hva som står på kortet:)

 

Julgave på forhånd:)

Har du fått noen overraskelser i det siste?

7 kommentarer
    1. Jeg så du hadde postet et innlegg på Facebook om det samme, og jeg ville så gjerne kommentere. Men fikk ikke til. Så glad jeg fant dette nå 🙂 Fordi det er så veldig fortjent Ligaya, du er en solstråle for de eldre, garantert 🙂 Du finner jo på SÅ mye forskjellig, og har en fantasi og glede med det du gjør. Kjempeglad at du fikk dette besøket av ordføreren 🙂

      1. Tusen takk Frodith. Ja, jeg kunne ikke tro det med mine egne øyne. Så artig det:)
        Og jeg elsker jo jobben min. Jeg får bruke hjernecellene mine øfte:)

    2. Så utrolig flott at du fikk denne blomsten! Forstår godt at de setter pris på deg og alt du gjør. Veldig kreativ og flink med de eldre. Så vel fortjent! 😀

    3. Så utrolig flott og herlig 😀 Gratulerer så masse.. og så velfortjent etter hva jeg har klart å lese meg til gjennom dine innlegg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg