En uforglemmelig fjelltur

I går, planen var å kjøre en tur sammen med sussebassen og spise lunsj ut i det fri, men han ble ikke ferdig med det han holdt på med, så det ble ikke noe av det. Lunsjen ble spist hjemme og han fortsatte med sitt. Men denne kjerringa skulle ikke kaste dagen sin inne når himmelen var blå. 
Jeg er blitt medlem av en turgruppe og jeg har spurt om noen hadde lyst til å være med på en fjelltur og vi ble tre stykker med en treåring gutt som klatret fjellet uten redsel og klager.

Etter en redselsfulle klatring på min side, nådde jeg toppen. For en seier for denne kjerringa. Og utsikten var jo uklanderlig som dere ser på bildene.

Her var begynnelsen av turen:)

Tok en pause. Veldig bratt!

Fortsatt på vei opp

En av toppene

Sola skinte sterkt, men kald luft

Koset meg!

Yey! I am on top of the world:)

Avsluttet turen med deilig cassava kake og cappuccino:)

Servert av min herlig og fantastiske venninne som også guidet oss til fjellturen, Jeg er veldig takknemlig:)

Deler mer bilder og fortelle litt om fjellet til neste innlegg:)

Liker du fjellturer?

Avslutter med dagens ord: Do not repay anyone evil for evil…overcome evil by good. Romans 12:17-21

10 kommentarer

Siste innlegg