Fisketur med sjømannen min

God morgen. Sola skinner og livet er herlig.

i går var det overskyet og det regnet litt, men jeg ble med min sjømann til fisketur. Det vil si, han fisket og jeg var bare med å se på om han fikk fisk.😊 Lyttet til audiobok imens og tok bilder. Min måte å pleie kjærligheten med han😊

Første fisken

Og mange fisk etterpå

Det blir mange middager fremover. Kun en makrell.

Måkene fikk også sin del. De elsker innmaten.

Avslutter med dagens ord:

Hva slags planer har du for dagen?

Ønsker deg en fin søndag😊

3 kommentarer
    1. Jeg skulle egentlig på fisketur i dag. Men det er meldt masse regn. Så jeg vet ikke om vi venter til en annen dag i stedet.
      Ha en fin søndag😊

    2. Så hyggelig med tur med din kjære..viktig å finne på noe sammen.. Fine bilder også.. I dag er det gråvær her..skal prøve å få blogga litt i løpet av dagen.. Klem og fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg