Skulle tro jeg var i Amerika

God morgen til deg. Klokka er nå snart klokka 12 her på Filippinene og det 27 grader ute.

Til morgendagens oppmuntring, deler jeg denne sitat.

Tidlig på morgenen i dag

[ sekstiden)gikk jeg ti minutters morgentur liten tur. Jeg bor nå hos min datter og her ser det ut som jeg er i Amerika.  Gatenes navn er navnene på statene i Amerika.

Fant litt blomster i nabolaget

Har også trent 25 minutters gjennom youtube. Må vedlikeholde kroppen min.

Til lunsj spiste vi

Ginataang lanka.  JACKFRUIT SOM ER KOKT I KOKOS

Og stekt fisk

Avslutter med mat for sjela

Og bønn

Prayer
Father God, how amazing it is that You will keep us in perfect peace because we put our trust in You.You know Father, this world shouts louder and is bombarding us with worldly view and it makes us forget You and waver in our faith to You. Please Lord, do not let us go astray. Fill our hearts with the desire to seek Thy Word more than we seek this world so that no matter what happens, our hearts will be at peace. Peace during evil times. Peace when there is war. During pandemic and when there is lack. I pray in Jesus name. Amen

Hva skal du gjøre i dag?

 

4 kommentarer
    1. Ja, man skulle nesten tro du var i Amerika.😅
      Her skal dagen tilbringes med å kjøre mannen på sykehustime i dag.
      Nyt dagen hos deg på andre siden av jorden.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg