Teriyakispyd med spicy salat

Etter åtte timer uten mat…gjorde med vilje, var det endelig godt å kunne kose seg med en deilig middag uten karbohydrater. Her er middagen. Oppkriften fant jeg på et Hjemmeblad.  Teriyakispyd med spicy salat.

Her er oppkriften hvis du har lyst å prøve.

Jeg marinerte kjøttet over en time slik at det skulle smake bedre. Jeg skåret ikke i små biter. Satt i ovn i 175 grader isteden i 45 minutter.

 

Hakket grønnsakene og blandet sammen.


Salaten er litt syrlig, men det er grei nok for meg. Jeg kan ikke si at jeg ble forelsket i salaten, men marinerte kjøtt var deilig. Det blir sikkert søndagsmiddag av restene. 

Enn du? Har du hatt til middag i dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg