It’s beggining to look like Christmas

Jeg tror det er også likens også hos deg. Det begynner å se ut som det er Jul:)

Men selvfølgelig pynten er jo bare en ting. Menneskene blant pyntene som er viktige. 

Da jeg våknet i dag, så jeg at solen begynte å våkne også.

Det kom også litt snø. Og etter over 14 dager i dvale, fikk jeg litt styrke til å gå en tur ute i dag.

Fine lys hos naboen.

Jeg gikk sammen med min kjære. Vi har nettopp feiret 31 år bryllupsdag. Ettersom jeg var veldig dårlig, ble vi være hjemme. 

Men jeg skrev en kjærlig hilsen til min mann.

I posten i dag kom en julehilsen fra et fadderbarn. Så koselig:)

I dag kommer også min yngste datter på besøk for å feire julen sammen med oss. Og det blir veldig koselig:)

Jeg håper at du får en veldig fin julefeiring:)

6 kommentarer
    1. Så koselig det ble med litt snø, og det er godt du kan feire med noen av dine. Her blir det bare meg og mannen, men vi er bedt til ungene hans. Der blir det for mange for min mann, så jeg må nok bare innse, at feiring med familie, det er en saga blott for min del. Ihvertfall for det meste. Kose oss skal vi uansett 🙂 Ihvertfall prøve på det. 😉
      God jul! <3

      1. Ja, så synd at det ble slik at vi ikke kunne feire jul med flere. Men når helsa ikke strekke til og i tillegg med coronavirus som herjer, da er det bedre å være hjemme. Vi er invitert av min svigerinne 1.juledag hjem hos dem i Trondheim, men jeg vet ikke om jeg ville klare det. Vi får se den dagen:)
        God jul:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg