Mamma, jeg har coronaviruset!

Jeg ligger på sofaen på grunn av kroppen krevde det. Plutselig vibrerte min telefon og det første setninger jeg hørte fra min yngste datter var ” Mamma, jeg har koronavirus.”

Og jeg skjønte ikke det ettersom hun tok hjemmetest i går og det var negativ. Men i dag, dro hun sammen med arbeidskolleger til en test stasjon på formiddag for å ta en test igjen. Hun følte seg egentlig dårlig. Hadde hodepine og var rar i kroppen sa hun.  Og hun dro fra jobben i 12 tiden og har sovet i hele ettermiddag. Og sent på ettermiddag fikk hun beskjed at hun har blitt smittet av korona viruset.

Plutselig fikk jeg en flashbacks da min eldste datter døde på grunn av koronaviruset. Og jeg ble plutselig kvalm, svimmel og fikk skikkelig hodepine. Tårene trillet ned fra mine øyne.  Kjære Gud…tenkte jeg. Hva er det som skjer i mitt liv?

Min yngste datter sa det til meg at jeg må ikke bekymre meg for hun er vaksinert og er sterk. Jeg har lyst å tro på at det skal gå bra….men hjerte mitt brister….

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg