Street of gold

Klokken var seks og allerede var solen på vei opp. Ca 30 grader da jeg gikk ut av huset for å trekke inn litt frisk luft med eksos og alt mulig duft.

Jeg må vel nyte varmen mens jeg kan for snart er jeg hjemme til “winter wonderland.”

I dag gikk jeg en annen rute for å finne noe jeg kan fange med kamera. Og gjett hva jeg har funnet.

Gold street. Men jeg fant  ingen gull.

Det er flere steder det står julekrybber som jeg skulle ønske jeg kunne finne i Norge. Men “alas…Norge er nissenes land.

Fargerike juletre

Fant nissen her også

Julekrybbe

Blomster

Store blad

Og her kjøpes man flasker, papir,  kartong og stål.

De var dagens blikkfang:)

Takk for titten:)

 

4 kommentarer
    1. Veldig morsomt å se julepynt i varmen. Husker jeg var i syden et år på julaften, og ble litt forfjamset over nisseluer og julepynt over alt he he. Hadde liksom ikke tenkt over at det var slik andre steder også 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg