Sur betjening og flyggende fluer ved frokost bordet

Enda en skuffende opplevelse på et hotell.

I går da vi trengte en overnatting på grunn av at Mr. Happy klarte ikke mer å kjøre og det begynte å bli sent, fant vi et eneste hotell i Alvdal som hadde ledig rom. Jeg leste mye dårlig omtaler om hotellet. Dårlig mat og dyr mat og sure betjening osv. Men jeg booket likevel for en natt. Vi trengte jo ikke å spise middag der for det finnes andre spisesteder i Alvdal.

Min mann gikk inn for å sjekke inn og betjeningen hadde ikke noe smil å gi sa han. Virket stresset og sliten.

Vi fikk nøkkel til rommet. Det var jo nytt og ren.

Likedan hele bygget.

Vakker her

En artig kar som hilste på oss.

Artig skilt på de har på hotellrommene. Gatenavnene kanskje?

Ettersom Mr. Happy måtte bare legge seg og ikke hadde matlyst i går kveld,  kjøpte jeg bare salat, rundstykker, yogurt og pålegg på butikken. Middag og kveldsmat.

Dagen etter, gledet vi oss til frokost, men ble veldig skuffet fordi det var lite utvalg  selv om prisen er dyrere enn Scandic Park hotell. ( Forrige overnatting)

Og i tillegg, var det fluer overalt på grunn av åpne vinduer. Fluer på matene og på bordene.

Jeg tror det var første gangen jeg opplevde å spise frokost på et hotell i Norge mens jeg jaget vekk fluene. Da forsvant mat lysten.

Da jeg leverte tilbake nøkkelen til resepsjonenen,  var det en ung og blid resepsjonist som tok imot nøkkel og spurte om alt var greit og om vi ikke hatt noe problem.  Jeg hadde ikke lyst  å diskutere om fluer og jeg bare sa at det var ok.

Nå er hjemme og det blir godt å få legge i sin egen seng🥰

Tusen takk for følge:)

22 kommentarer
    1. Uffameg, dere har ikke vært heldige med overnattinger og frokoster. Det er slett ikke sånn det skal være, det er jaggu dyrt nok å farte rundt i Norges land. 🙂

    2. Huff a meg så kjedelig ❤❤❤ Slik skal det ikke være. De som jobber på slike steder driver et serviceyrke. Det er dyrt nok som det er å bo på hotell i Norge!

      Kjempefine bilder fra hoteller da 😊

      Ønsker deg en superfin tirsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Så leit at dere fikk en slik opplevelse på Alvdal. Vi har overnattet der et par ganger selv i fjor, og for oss var det greit. Heldigvis ingen fluer da 😉

      Frokosten var enkel, men grei nok. At betjeningen ikke kan gi et smil og være hyggelige, det er ikke bra. De som jobber i slike serviceyrker bør være imøtekommende, og i det minste smile.

      Hadde det vært oss, ville vi sagt i fra om fluene, og at vi ikke var helt fornøyd. Lurt å sende en mail til ledelsen på hotellet, for hvis de ikke får tilbakemelding lærer de heller ikke. 😉

      Kan tenke meg det er godt å være hjemme igjen, for dere har hatt en maratontur, og i tillegg ble han syk, så det var nok tungt å kjøre så langt.

      Kos dere hjemme, og hvil ut. Håper mannen blir frisk, og kvitt feber.

      1. Det var bra at dere hadde en fin opplevelse. Betjeningen som var der og servert så jo fluene.
        Du har kanskje rett om å sende en klage. Vi får se.
        Ja, det er godt å komme hjem. I grunnen var det nok farting når helsa har ikke vært bra ❤️

    4. Så kjedelig at betjeningen sur, og de fluene da… Det er bare ekkelt, og skal jo ikke skje. Vinduene burde ha vært lukket igjen, så man slapp det problemet. Syntes det så veldig tomt ut for folk, var det det? Godt å komme seg hjem og sove i sin egen seng igjen tenker jeg. Ønsker deg en fortsatt fin kveld, klem 🤗

      1. Jeg tok bilder veldig tidlig på morgenen halv 7 likefør vi skal spise frokost:)
        Ja, vinduene bør være lukket…
        Sent svar for jeg har vært veldig syk❤️

    5. Ååå, æsj, ekkelt med fluer i maten! 🤪 Kan tenke meg det var godt å finne tilbake til egen seng etter alle opplevelsene og overnattinger her og der. 😊

    6. Fluer i maten? Jeg hadde mistet matlysten – og det skal mye til! Så leit at dere fikk en slik opplevelse i ferien. Det koster jo endel penger å ta inn på hotell.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg