Beskytt deg selv, beskytt andre!

 

I dag er stormen på besøk, men jeg må ut en tur likevel fordi  jeg skal få den tredje dose mot covid virus. Jeg gjør det for å beskytte meg selv og de andre.

Ellers hjemme er mannen min opptatt med juleforberedelser. Krydre og salte svinekjøtt for å lage julesylte. Han lager det hvert år. Gleder meg til å smake.

 

Jeg har også fått masse lesestoff. Hjemmet blad sender flere hefter med ukens opplegg.

Koset oss med gårsdagens middag. Fiskekaker med mangosalat og det var godt sa min mann:)

Og smoothie. Den består av banan, gulrøtter, mango. epler og juice.

Har du fått den tredje dose?

Ønsker deg en fin dag!

7 kommentarer
    1. Ja, jeg synes det er så viktig å beskytte både seg selv, og de andre man omgåes. Jeg fikk 3. dose i begynnelsen på november. Men jeg vet ikke enda om jeg har fått nok antistoffer. Jeg hadde nemlig veldig lite etter de to første dosene. Men jeg er optimist, og så er jeg også veldig forsiktig. Så det går nok bra 🙂
      Det så godt ut med smoothie. Nå fikk jeg også lyst på det. Har ikke forsøkt med gulerot i. Er guleroten rå, eller kokt når du har den i smoothien?
      Lykke til med 3. dose fine du ♥ Klem.

      1. Så bra at du er ferdig med det og er forsiktig. Gulrøtter jeg brukte var rå. Den er litt søt så det er veldig godt:)
        Ha en fin dag:)

    2. Jeg har ikke fått tatt 3. dose enda. Regner med det blir min tur i januar 😊
      Maten ser veldig god ut 😀
      Ønsker deg også en fin dag. Klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg