Minner Villa Escudero

Hei! Ettersom jeg har begrenset reisemuligheter på grunn av min helsetilstand, fant jeg ut at jeg kunne  dele reisene mine som jeg jeg tror at mine blogg lesere nå hadde ikke sett før. Tilbakeblikk. Håper du blir med i reisen:)

Jeg tror dette var  år 2011. Besøk på Villa Escudero på Filippinene.

Info: Experience the allure of Philippine country life at Villa Escudero Plantations and Resort. A self-contained working coconut plantation, It was founded in the 1880s by Don Placido Escudero and his wife Dona Claudia Marasigan. Originally planted to sugarcane, the crop was converted to coconut by their son Don Arsenio Escudero in the early 1900s. A pioneering agro-industrialist, he built the country’s first working hydroelectric plant to supply his desiccated coconut factory and Villa Escudero.

Slik så jeg ut i 2011.

Jeg var sammen med familien min på Filipinene og vi ble fraktet rundt av dette transport middel.

En av aktivitetene.  “Bamboo rafting.”

Overnatting.

Waterfall Restaurant (joysnotepadblogspot.com var min engelsk blog)

Man-made waterfalls

Det er også svømmebasseng

Boblebad

Og museum

Håper du har hatt en fin tur sammen med meg:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg