Audrey Hepburn og morsdagsgave

Gratulerer til alle snille mødre i dag. Nyt dagen:) I  dag får vi masse oppmerksomhet:)

Fikk morsdagsgratulasjoner fra familie.

Denne er fra Hr. Happy og datteren vår.

Min datter på Filippinene laget denne for meg.

Inspirasjon fikk hun fra den gangen vi var på en kajakk tur.

Og til sist vil jeg  presentere mitt nyeste prosjekt. Audrey Hepburn. Bilde fra boken.

Min versjon ettersom jeg hadde ikke svart garn. Men jeg synes hun er nydelig.

Og hvis du lurer på hvem Audrey Hepburn er. Hr. Happy husker ikke henne:)

Husker du henne?

En god morsdags feiring til deg:)

6 kommentarer
    1. Gratulerer med morsdagen!
      Så fine kort og blomster du har fått 🙂 Og Audrey Hepburn var veldig fin 🙂 Du er flink med hendene dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg