Ble dårlig etter sjøbad

God morgen fra Happy home. Happy har ikke vært ok siden sjøbadet.

Jeg trodde det skulle gå bra denne gangen ettersom det var veldig varmt den dagen, men sta som jeg er, badet jeg. Og den kalde sjøvannet sugde alt energien i kroppen min og jeg følte meg så svak etter det. Det skjedde mange ganger før etter en kalde sjøbad.

Jeg skjønner ikke det for kald bad eller isbading  skulle være godt for helsa. Det gjelder vel ikke meg.

Jeg prøver å være produktiv likevel sittende. Og håper det blir en dokke en dag.

Prøver å lage mat…i går ble det fritert fisk med potet, stekt løk og salat.

Ellers bruker jeg tiden til et godt samvær med datteren vår som kom på besøk.

Håper jeg blir bedre snart for vi skal kjøre litt en tur og lufter ut vingene.

11 kommentarer
    1. Huff da ❤❤❤ Kaldt bad i sjøen er ikke for alle. Det sier legene også. Kroppene våre er forskjellige og vi tåler forskjellige ting. Noen tåler kaldt bad i sjøen fint, men andre tåler de ikke.

      Riktig god bedring ❤❤❤

      Jeg har selv prøvd tipset om å ta kald dusj helt mot slutten når jeg dusjer, men da får jeg smerter i leddene mine, og leddene mine blir stive.

      Kos deg så mye sammen datteren ❤😊

      Ønsker deg en superfin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Det er nok ikke for alle det å bade i kaldt vann. Og kanskje spesielt du som har fibromyalgi.
      Jeg duppa så vidt jeg også samme dag som deg, og det gikk bra heldigvis 😉
      Håper du er bedre nå.
      Maten ser veldig god ut, og så koselig å ha datter på besøk. Kos deg, og god bedring. Klem 🥰

    3. Så kjedelig at du føler deg dårlig etter sjøbadet. Siden du har opplevd det samme før, liker kanskje ikke kroppen din nedkjølingen… Riktig god bedring til deg! 😘 Koselig med datterbedøk i alle fall 🥰 Dukka blir ferdig når den er ferdig! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg