En blå kjole og kakebakst

Hello. En hjertelig god morgen til deg.

I går hadde jeg på meg en blått og hvit kjole og dem på arbeid synes kjolen var fin. Og jeg likte fargen selv.

Jeg synes det er artig å kunne bruke kjole av og til.

På arbeid bakte jeg Amerikansk form kake til de eldre.

Og jeg brukte Muslibar til som pynt til kaken.

Resultatet. Kaken var kjempegod, sa de eldre. Og jeg er hjertens enig:)

Avslutter med dagens sitat…ikke glem!

Og Guds ord:)

Liker du å bruke kjoler og bake kake?

Ha en fin dag:)

6 kommentarer
    1. Fin kjole – fin hårfrisyre til en fin dame – og en spennende kake!

      Jeg liker kjoler og skjørt og lager helst gjærbakst men lager også kaker 🙂

    2. Kjolen din var veldig fin, og du kledde den så godt. Selv er jeg ikke glad i å gå i kjole eller skjørt, trives best i bukser 😉 Jeg liker godt å bake, men ettersom jeg bor alene og ikke har så mye gjester baker jeg ikke så mye lenger. Ha en nydelig dag videre 🥰

    3. Kjolen din kledde du godt😃
      Jeg bruker ikke så mye kjole. Men hele sommeren bruker jeg mye skjørt 😊
      Kaka så veldig god ut😃

    4. Så lekker kjole! Ja, jeg liker å bruke kjole – hadde på en på jobb i går faktisk… kjoleonsdag…! Baker veldig sjelden, men kan jo ikke sitte og spise kake etter kake aleine heller da lissom! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg