En herlig dag med sussebassen

Ja, det må man si. Selv om denne kjerringa er ikke sprek lenger og sofaen er nesten hennes beste venn, men av og til må hun ut på tur med sussebassen. Og denne ettermiddagen, da endelig himmelen blitt blå, gikk vi ut en tur. Blir du med?

Vi gikk et sted som heter Bruholmen.

Himmel blå

Yes, you have to say that. Although this old lady is no longer strong and the couch is almost her best friend, but occasionally she has to go out for a walk with her sweetheart. And this afternoon, when the sky finally turned blue, we went out for a walk. Want to join us?

We went somewhere called Bruholmen.

The sky is a little bit cloudy

Det er ikke varmt, så mannen har kledd seg godt.

The weather was cold, so my hubby clothe himself well with winter overall.

Fjæra / low tide  

ferjebåt i sikte/ Ferry boat at the distance

den lille holmen / the small islet

snart solnedgang / Soon sunset

Plutselig kom det regn mens sola skinte og jeg let etter regnbue og fant den.

Suddenly, the rain came while the sun was shining, then I looked for the rainbow and found one:)

Turtelduene er fornøyd med turen…ca 2 kilometer:)

The lovebirds are happy with the trip.

Enn du? Skal du ut på en tur i dag?

How about you? Are you going for å walk today?

9 kommentarer
    1. Hei! Fine bilder! Jeg går også mye tur langs sjøen, og det er alltid forfriskende. Heldigvis så har jeg hund, så jeg må alltid ut på tur. For det er mange dager jeg egentlig ikke har lyst, men må ut på grunn av hunden, og da er jeg alltid i så godt humør når jeg kommer hjem igjen 😊 God påske 🐣

    2. Nydelig tur i vakre omgivelser. Her ble det andre ting på programmet. Så får vi se hva de neste dagene bringer. Kos dere med masse sussebassturer i påska 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg