Hvem er den fineste på bloggtreffet?

Tja…det er ikke meg. Kanskje Ylvi, dokken min som fikk være med på bloggtreffet selv om hun måtte vente sin tur for å vise seg frem for andre.

Kanskje Tom?

Eller kona?

Vel, det var ikke en skjønnhetskonkurranse, men for å ha det gøy og vi virkelig hadde det veldig moro med  de ulike aktivitetene.

Jeg ble en rosablogger:)

Søte damer

Primusmotor Kari som jeg synes har gjort et fenomenal arbeid.

Linda har en overraskelse til oss. En stor pose med gaver

Som Kari fikk og hun virkelig fortjener det.

Er ikke hun skjønn? 🙂

Og den artigste. Dansen av Karidansen, Kari og Frodith:)

Litt bilde inne hotellet

Utenfor mitt vindu.

Jeg ble ikke med på byvandring fordi jeg ble veldig svimmel. Men artig å se at de andre som var med koset seg. Nå blir det middag snart for oss.

Å treffe de andre bloggerne er for meg en opplevelse for livet:)

 

13 kommentarer

Siste innlegg