Jeg tror jeg gjorde noe galt…

I disse koronatider, man må jo egentlig være forsiktig, men denne kjerringa klarte ikke å la være.

Etter å ha vært til stranden ( forrige innlegg) møt jeg en eldre mann. Jeg var på vei til bilen min. Han spurte veien til golfbanen. Jeg sa at han går motsatt vei. Og jeg som egentlig skulle kjøre forbi der tilby gamle mannen skyss. Jeg rakk ikke å tenke på koronasmitte før jeg hadde sagt ordet. Ingen av oss brukte munnbind.

Den eldre mannen takket og var glad til å få sitte på.  Mens vi snakket, fant vi it at vi har en felles kjente der han kom fra. Han sa at den damen han kjenner der han bor var like blid som meg. Vel, slik er det meg. Smiler til fremmede som jeg skulle har kjent dem fra før. Jeg ba en stille bønn om å ikke bli smittet i tilfelle han har koranavirus ettersom jeg gjorde en god gjerning.

Noen bilder derifra hvor jeg traff den eldre mannen.

Hva ville du har gjort hvis du var meg?

6 kommentarer
    1. Jeg vet sannelig ikke hva jeg hadde gjort….! En skal jo være så forsiktig, men det er så godt å hjelpe! Jeg har alltid munnbind i bilen, så jeg hadde kanskje tilbydd ham et og tatt på et sjøl…. (?)! Uansett – du er god mot alle, du! Klem 🙂

      1. Jeg hadde ikke munnbind med meg ettersom jeg skulle ferdes alene i natur egentlig. Men jeg håper at både jeg og han berger fra koronasmitte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg