Mine heklede bamser er blitt filippinsk statsborger

De var sammen med meg da jeg reiste til Filippinene. Men det brukte litt tid til å være sammen førsr med datteren min Michelle.  Men i går dro dem til min datters svigerforeldre for å bli boende der. De skal være en bursdagsgave til hennes svigermor.

Og her er den jenteversjon. Poserer ved siden av kaken. Mottakeren takket meg mye for bamsene. Hun sa at hun likte dem godt.

Min datter sa at bamsene er blitt filippinsk statsborgere.

Mr Happy sa at det blir varmt for dem:)

Ellers Mr. Happy og jeg dro til kirkegård i går for å se på lysene til gravlykter og sette opp julekranser.

Og gårsdagens middag. Seifilet i ovn med fløte, rømme, brokkoli, salt og pepper, tomater og grønnsaksbuljong. Den var nydelig:)

I dag har jeg vasket stua, kjøkken og gangen tidlig om morgenen i svimlende tilstand. Det føles likevel godt å kunne gjøre det. Da er det klar til advent:)

Takk for titten og en god fredag til deg:)

12 kommentarer

Siste innlegg