Reisen til Filippinene

Endelig fikk jeg roen i meg her på  og da kunne jeg nå ta fatt på bloggen. Siden jeg kom hjem på Filippinene, slet jeg så mye med søvn og jeg har levd på sovemedisin. Jeg hadde ikke gjort mye kroppspleie. Derimot, hadde jeg vært husmor eller mormor til mine to morløse barnebarn. Dagene gikk til å gå tur med hunden, rengjøring, klesvask, matlaging og dra til shoppingsenter i svimlende tilstand.

Nå har jeg fått roen i meg og justert kroppen etter Filipinske klima og leveforhold.

Reisen til Filippinene gikk bra egentlig til tross for fibro. Tok sovemedisin skik at jeg fikk sove litt på flyet. Reiste med Turkish Airlines og jeg var fornøyd med servicen.

Første stoppested

Maten på flyet var ikke dårlig. Spiste ikke mye fordi jeg hadde ikke matlyst.

Måtte vente i Istanbul i tre timer før flyet til Filippinene.

Gikk rundt “tax free” men jeg kjøpte bare krydder:) Mye interessant, men veldig dyre ting.

Og nå er jeg på hjemmetrakten:)

Takk for titten:)

14 kommentarer

Siste innlegg