Skulle ønske jeg fikk oppleve det…

Sitter her og beundre et av mine barnebarn som hadde skoleavslutning i 10.klasse på Filippinene. Jeg ble rørt og er veldig takknemlig for at hun har opplevd det.

Jeg skulle ønske jeg også fikk oppleve det. Men jeg har klart å utdanne meg som privatist likevel. Det ble selvfølgelig uten skoleavslutning for meg, så jeg kan bare glede meg til mitt andre barnebarn som opplevde det.

Her er hun.

Litt feiring hjem. Skulle ønske jeg var der. Jeg har ikke vært mye på skoleavslutninger heller av mine barn før. Fint at jeg kan være med gjennom bilder:)

Feiring med familien:)

Gratulerer så mye. Den kaken ser deilig ut. Jeg får vel smake på kaken når jeg reiser dit engang. Når koronaviruset er borte.

Har du fått være med på skoleavslutninger av dine barn eller barnebarn?

19 kommentarer

Siste innlegg