Pleiet kjærligheten!

Egentlig, mannen min skulle dra til båten i dag, men båten ble forsinket. Så han ble hjemme en dag til. Så, etter jobben, foreslo jeg at vi drar til en piknik tur ved elva i nærheten. Circa tjue minutter kjøretur fra hvor vi bor.  Og han gladelig ble med på det. Været var jo med oss.

 

Og her er den nydelige plassen. Vi var alene, så jeg følte at vi var som Adam og Eva i paradiset.

 

 

Kom å bli med dere også!

 

 

 

Se på de vakre omgivelsene!

 

 

 

 

 

Mannen min, den snilleste mannen i hele verden, i mine øyne, grillet maten vår.

 

       Så jeg kan bare sole meg.

 

 

Må ikke bli lurt. Jeg smiler, men vannet var isende kaldt.

 

Tok noen bilder mens jeg ventet på maten. Min skygge…

 

min fot….

 

Etter at middagen var unnagjort,  la vi oss på et ligge underlag og slappet av. Så på de vakre omgivelser. Jeg tenkte, så heldig jeg var som fikk oppleve denne stunden. Guds gave.

 

 

Kikket til himmelen og sa ” Takk Gud”

 

 

 

 

 

 

Endelig, var det på tide å dra hjem. Håper vi kan snart komme tilbake igjen på dette stedet.

 

 Avslutter denne posten med den vakre solnedgangen tatt gjennom mitt soveroms vindu:)

 

JOY

4 kommentarer
    1. Så fint, en virkelig perle.
      Kan tenke meg det var kaldt vatn, men du smilte likevel, sterke dame.
      Pleie av kjærligheten er viktig.
      Ha en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg