En vakker dag på sjøen!

Yes, mannen har vært hjemme igjen ( han er sjømann)  og vi har vært på fisketur en deilig dag.  Prøvde fiske lykken.

 

 Mens båten kjørt avgårde, tok jeg muligheten til å kapre noen fine bilder. 

Hva synes dere?

Solens refleksjon i sjøvannet ser ut som glitrende diamanter. Synd at de var ikke ekte. Da kunne vi bli  rike:)

 

Men den lyste  innbydende. 

 i forskjellige nyanser.

Bølgene har sin sjarm også. 

 

 

Flytende ting som planter

ferjebåten 

lastebåt 

 fugler

 Fisken mannen min fikk, som han kastet tilbake til sjøen. Den skulle vi ikke ha,  mente han….

men makrell derimot er kjempegod. Det ble midddag for oss likevel:)

 utsikten fra båten var vidunderlig

 

Så, det var  vår vakker dag på sjøen.

Ord for dagen

Vær ikke redd, for jeg er med deg.

Se deg ikke rådvill omkring,

for jeg er din Gud!

Jeg gjør deg sterk

og hjelper deg,

ja holder deg oppe

med min frelseshånd.

Jesaja 41:10

 

JOY

8 kommentarer
    1. Så utrolig vakre bilder og ord, de varmet kroppen, hjertet og sjelen <3
      Ja...dere fisket lykken, for lykke er jo noe vi skaper igjen og igjen ved å leve <3
      Diamanter...jo da...de var da også ekte, for selve livet er jo en uslepen diamant som vi kan få til å skinne <3
      Ønsker deg en nydelig dag, vakre Joy <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg