Gjør en forskjell challenge

Jeg synes at det er så artig at mange bloggere finner på ting som blogglesere bli engasjert i. Denne gangen er det Missmommy 

som utfordret oss til å være mer på dette:

 

“Gjør en forskjell – challenge”! Her kommer det:

Dag 1:

Gi et kompliment til en person! Det kan være hvem som helst, hvordan som helst. Jeg vil gjerne høre om hvordan denne ble utført og evt virkningen av dette.

Dag 2:

Skriv ned tre ting du liker ved deg selv! Vær helt ærlig med deg selv, og jeg vil gjerne høre hva de tre tingene er.

Dag 3:

Hjelp en fremmed! Det kan være å åpne en dør, gi fra deg setet på bussen eller lignende..

Dag 4:

Ta bilde av noe vakkert, noe som du oppdaget i løpet av dagen, som bare gjorde inntrykk på deg.

Dag 6:

Gjør noe bare deg selv! Noe DU har lyst til. Jeg vil gjerne få høre om hva det er.

Dag 6:

Send en koselig SMS til en du setter stor pris på! Og hvorfor.

Dag 7:

Nevn 3 ting du er takknemlig for fra uken som har vært!

Ettersom det er mandag i dag, det vil si dag en, kan jeg begynne med:

Dag 1: Gi komplement til en person

Ettersom den første person som jeg ser på morgenen er min mann, må det være han .Egentlig  gir jeg han komliment hver dag fordi han er så snill og jeg er takknemlig for alt for alt han gjør for meg. Han dekker alltid frokost bordet til oss og lager middag før jeg kommer hjem fra arbeid. Han er hjemme nå( han er sjømann og er borte 5 uker og hjem 5 uker). Han passer på meg og er en god lytter og er rettferdig. Han er en av de beste ting som har hendt meg.

Når jeg jeg han kompliment, sier han takk og han smiler og jeg  ser kjærligheten i hans øyne. Herlig det!

Det er mitt bidrag.

Joy

 

11 kommentarer

Siste innlegg