Besøk til kirkegård, dans konkurranse og People’s park

Det er Allehelgens dag på Filippinene og folket drar til kirkegård.  Men for å unngå folkemengden dro vi ditt tidligere for å besøke graven til mor og far. Faktisk på selveste bursdagen til faren vår. Her var fire av seks søstre.

En dag inviterte svigerdatteren min oss til en dans konkurranse hvor min yngste barnebarn var med. Og det var så rørende å se. De var så flinke at jeg fikk tårer i øynene å se på dansen. Gruppen deres vant og mitt yngste barnebarn holder “the trophy ” på bildet. Hun var lederen av gruppen..

The supporters:)

Etterpå dro jeg og min eldre søster sammen med to av mine barnebarn til “People’s park” i nærheten. Så vakker der særlig om natten. Jeg var her i fjor på dagtid og fikk være med å danse zumba:)

Bildene derifra!

 

Søndag var det søndagsmøte og mitt eldste barnebarn sang sammen med koret. Det berører bestemors hjerte.

Takk for titten:)

Ferien fortsetter på Filippinene:)

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg