Den eneste utlendingen i bloggtreffet

Har sommmerfugler i magen og jeg både gruer og gleder meg for dette bloggtreffet som skal skje snart i Trondheim arrangert av Kari Engesvik. 

Trykk på linken hvis du er interessert å være med.

Hvorfor gruer jeg meg egentlig?

Jo, for det første er jeg den eneste utlendingen blant alle bloggere som har meldt seg på. Og selv om Hr. Happy mener at jeg er mer norsk nå enn filippinsk og det ville ikke være noe problem. Og i tillegg, jeg snakker jo norsk.

Og den andre er helsa mi. Ville jeg klare å holde meg oppe og være sosial i mange timer? Jeg har også en del tanker om hvordan de andre vil reagere på meg. Ville jeg bli betraktet som en del av gjengen eller en løvetann blant sommerplatene? Jeg får tenke på at “å være en løvetann er bra det også. Den planten tåler alt:)

Og hva jeg gleder meg til bloggtreffet? Ja, jeg gleder meg til å se alle fordi jeg hadde bare sett dem gjennom bilder og har hatt bare kommunikasjon med dem gjennom bloggen. Jeg hadde ønsket meg lenge til å treffe personlig disse snille bloggvennene som har inspirert meg med livene og tankene deres som de har delt i bloggverden. 

Innerst inne tror jeg at det skal gå bra. Jeg kan være der å være kose meg med å lytte på hva andre har å si og bare nyte selskapet. Vi har jo en felles å snakke om. “Bloggverden” som vi alle er opptatt med og noen av dem plages også med kronisk sykdom som meg. 

Tja, jeg får være meg selv da og jeg tror at det skal gå bra:

Håper fortsatt at det er enda flere som vil møte opp:)

 

Takk for titten:)

16 kommentarer
    1. Kjære fru Happy 😊 Jeg er så glad for at nettopp DU kommer! Jeg har tenkt mange ganger at det ville være koselig å møte deg, og selv om vi kjenner hverandre litt gjennom bloggene, blir det ekstra stas å endelig få møte deg på ordentlig 😍 Du er snill og god, og du har humor, noe jeg setter stor pris på. At du er utlending, er en stor bonus 😀

      Jeg gruer også for at ikke energien skal strekke til, men har planlagt et par hviletimer på hotellrommet lørdag ettermiddag, for å klare å mobilisere til å være med på alt det morsomme på kvelden. Har med vilje satt opp program først fra klokka 12 på søndag, for ei god natts søvn og hvile. Morgenfugler rekker sikkert en joggetur langs elva først. 🤗

    2. Jeg ser fram til å treffe deg. Om du er født i Norge eller ikke har ingen ting å bety, vi er mennesker, alle. Jeg tror at folk er slik jeg oppfatter dem her inne, mulig en kan få seg en overraskelse – men tror ikke det. Har tenkt og lest meg opp på dem jeg ikke følger, men har ikke blitt ennå…jeg styrer litt mye med denne tida mi, hva jeg rekker. Veldig naturlig at en er spent, det er jeg også og blir sikkert stressa når det nærmer seg (slik er jeg). Nå gleder jeg meg bare. Og så må en ikke presse seg, må man hvile skal en hvile. Det blir artig å møte deg og de andre. Klem <3 <3

    3. Du er en av oss, og trenger absolutt ikke grue deg 🥰
      Har lenge hatt lyst til å treffe deg, og er lei meg for at vi ikke fikk til å treffes mens jeg bodde i Trondheim.
      Så om jeg klarer å komme, så er du en av de jeg virkelig gleder meg til å bli mer kjent med.☺️❤️

    4. Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at du ikke blir en av gjengen, for det er du allerede. Dette er jo en sånn fin gjeng med herlige mennesker, og de kommer til å ta i mot deg med åpne armer. Selv får jeg ikke dratt, men kommer til å lese med stor iver fra bloggtreffet på bloggene deres. Ha en nydelig torsdag, klem 🤗

    5. Kjempekoselig at du blir med på bloggtreffet du også, og jeg ser virkelig frem til å treffe deg ❤😊 Føler jo at jeg kjenner deg via felles kjente.

      Er spent jeg også på å møte de andre.

      Ønsker deg en kjempefin torsdagsettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    6. Jeg tenker veldig lite på hvor folk kommer fra en eller annen gang, Oslo, Alta, Filippinene.. Det bryr meg ikke. Det som jeg synes er viktig er at folk er koselige 😊At man finner kjemien og kan prate sammen. For meg er du Ligaya, ikke en utlending. 😊Gleder meg til å treffe deg 😊

    7. Jeg er helt sikker på at du er en av gjengen.🤩
      Det kommer garantert til å bli kjempekoselig.🥰
      Jeg vil tro Kari har lagt opp til litt avslapping innimellom også, så det blir tid til å hente seg inn litt.
      Jeg er kjempemisunnelig på dere som får møtes. Jeg håper jeg får muligheten til å treffe dere senere.😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg