Det føltes som det var juleaften..

Jeg har oppdaget en app hvor man kan bestille billige varer og at dem er pålitelige. Jeg var på utkikk etter en telefon holder ettersom den nye mobilen min er stor og tung. Og jeg begynte å bronse. Men det som skjedde var at ettersom det var billige varer, fant jeg ut at jeg kunne bestille forskjellige ting. Og da pakken kom, ble det som julaften. Unboxing kaller folk det på engelsk:)

 

Barene jeg har bestilt:

Oppbevaringsboks

Reisepouch

Laken. Jeg trykte feil. Jeg skulle egentlig ha hvit laken.

Badetøy jeg skal bruke til Filippinene 

Undertøy

Caps

Makeup

Hårbøyler

Sy etui

Øredøbler. Har ingenting å si om det er ikke ekte:)

Dobbeltside tape

Vaskemopp

Jeg glemte å ta bilde av telefonholder. Riktignok nok er kvalitetene ikke er på topp, men det holder for meg.  Varene har kostet underkant av tusen kr og er frakt fritt. TEMU heter appen og det er flere som har oppdaget dem og var fornøyd.

Har du bestilt varer fra denne appen?

Takk for titten:)

 

4 kommentarer
    1. Du fikk kjøpt masse og veldig bra du har noen du liter på. Jeg har aldri brukt dem, kjøper lite på nett. Kjøper nok lite generelt 🙂

    2. Det så ut som julaften ja, så utrolig mye fint du handlet. Sminken likte jeg godt. Artig med noen nye merker og at man får mye for pengene. Bra kjøp og billig dette..Du fikk handlet masse!
      Badetøyet så også supert ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg