Fæl drøm, billige egg, politi, gjennomvåt og rotten fisk til middag

Det høres så dramatisk ut, men det er ikke så fælt som det høres:)

La meg fortelle deg om dagen min. Jeg våknet av at jeg hørte at min yngste datter ropte på meg. Det hørtes ut som hun trengte hjelp. Er det noe galt med datteren min tenkte jeg? Så ba jeg for henne og skrev melding og spurte om hvordan hun har det. Hun er i Kapp Verde på ferie. ( Forrige innlegg) Fikk svar at hun har det bare bra og at jeg bare drømte. Jeg ble jo lettet da.

Så etter min stille stund med Gud, spiste jeg frokost. Hr Happy har allerede spist. Klokka var litt over sju. Han våknet i firetiden sa han. Vel, han legger jo seg i åtte tiden og derfor han våkner alltid tidligere.  Jeg som strever med søvn ligger litt lenger.

Etter frokosten tok jeg fatt på bade- og toalett rengjøring. Og ettersom det er ny uke, ble det en tur på butikken for å bruke litt penger til mat.

Dro deretter på en gårdsbutikk hvor jeg fikk kjøpe billige egg. 2 brett med kylling egg fir 70kr.  Hr. Happy var sjåfør. Jeg kjøpte 4 brett for 140kr:)

Etter at vi har kommet hjem og fikk ordnet handlevarene på plass,  fikk jeg melding fra politiet at passet mitt og id- kort som jeg hadde bestilt var klar til henting.  Da jeg kikket tidligere på værkartet sto det at det blir sol i ellevetiden. Så jeg fant ut at jeg kunne gå til politistasjon og hente det for å få litt trim. Men gjett hva som skjedde. Underveis, kom regnet og det haglet til og med. Da jeg ankommet politistasjon var jeg gjennomvåt. Kom inn dryppende våt. Men jeg fikk passet og id kortet allikevel. Jeg orket ikke å gå tilbake og ringte deretter Hr. Happy om å hente meg. Og min snille ektefelle kom:)

Til middagen tilberedt han rakfisk ( rotten fisk) med tilbehør. Og jammen var det godt til tross for at fisken luktet ikke godt:)

Og Fru Happy var likevel fornøyd med dagen.

Avslutter med et bilde fra gårsdagen likefør jeg skulle til søndagsmøte i menigheten. Dro likevel dit til tross for søvnløs natt. Og Gud ga meg faktisk styrke til det.

Søndager er kjoledager:)

6 kommentarer

Siste innlegg