Fins det noe å glede seg over?

En fin dag til deg fra Happy home. Hos oss er det fint vær til å være inne. Så sofaen blir flittige  bruk i dag av to fossiler her hjemme som ikke makter stort en å se på hverandre:)

Men det finnes litt glede i hverdagen.

Blomster som Hr. Happy fikk fra en av våre snille naboer i går.

I går hos øyenlegen fikk jeg vite at alt i orden med mine øyne.

Etter at jeg har vært på bytur fikk jeg lyst til å lage noe av blomstene jeg hadde klippet.

Det ble en liten vase med papirblomster.

Sent på ettermiddag var jeg invitert av min søster til en liten selskap for venner. Der var det mye gleder i form av mye god mat.

Tomater og agurker som jeg skulle få litt når det blir modne

Fin blomsteroppsatt fra min søsters hage.

Og selskap med venner

Selv om alt som har skjedd i går: bytur, blomsterlaging og selskap gjorde meg som en gele i dag, er alt verdt å oppleve.

Hva som har gitt deg glede i går?

13 kommentarer
    1. Så mange nydelige bilder og fine blomster og pynt og mat.
      Tusen takk for nydelig kort i posten, det varmet etter en veldig lang dag med jobb og møte ut i de små timer..
      God bedring til dere…<3

    2. Du hadde sannelig mye å glede deg over i går. Det er kanskje ikke så rart at du er litt gelé i kroppen i dag. 😉 Flotte roser, fine papirblomster og mye fristende mat! 😀 Jeg hadde en superrolig dag i går, og det har jeg i dag også. Må lade mye frem til neste helg! 😉

    3. Ikke rart du er gele i kroppen etter alt du har opplevd og gjort den siste tiden 🥰
      Du må bare passe på deg selv oppi alt nå. Fint at du tar en hviledag innimellom, så kroppen får hentet seg inn igjen ☺️ God klem ❤️

      1. Tusen takk. Du vet det også selv fordi du også opplever det hvis det blir for mye og da må du også hvile. En god klem til deg.
        Håper at jeg har energi til bloggtreff:)

    4. Det er klart det fins masse å glede seg over, men noen ganger er det vanskelig når man er sliten eller det skjer mye styr! Koselig med blomsterhilsen – og dine blomster ble lekre i vase! Et selskap med nydelig mat er jo helt perfekt! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg