Happys første morgen på Filippinene

Hei på deg der i Norge. Nå er jeg på Filippinene og det er min første morgen her hos min datter og hennes familie.

Jeg luktet litt på blomstene

Snakket litt med Donald Duck eller sparegrisen til mitt barnebarn.

Navnet på gatene

Det er også en basseng i området for de som bor der.

Det var et tennisbane på andre siden. Jeg glemte å ta bilde av den.

Ellers lunsjen i dag ettersom vi hadde mye å gjøre. Vi kjøpte ferdig lunsj.

Innholdet var pakket i banan blad. Det var faktisk godt.

Etter lunsj dro vi til butikken for å handle.

De tok over halv time å kjøre til butikken

Avsluttet dagen med å vanne planter

Pizza til kveldsmat:)

Og nå er det kveld her. Det blir tidlig kveld for meg:)

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg