Hektisk på godt og vondt

Nå er dagen kommet  at jeg skulle få det andre stikket av koronavaksine. Første stikket for noen uker siden var Astra Zeneca og nå det  andre stikket Pfizer. Jeg trodde hun som hadde stukket meg traff bena på armen min. Det var veldig vondt. Håper at det blir ikke bivirkninger av denne vaksinen da. Første stikket fikk jeg influensa lignende symptomer.

Ellers har det vært hektisk. Jobb, gåturene, hus og hjem osv.

Har vært på jobb i dag formiddag. Vi hadde bingo, andakt, billedspill og kortspill. I går var det konsert på arbeid. De eldre hadde koset seg. Det var lenge siden det har vært underholdning på grunn av corona restriksjoner. Men da ledelsen ga meg lov til arrangere underholdning, kontaktet jeg et par stykker som brukte å holde konserter på sykehjemmene. Og det ble en herlig stund. Jeg blir så lykkelig å se de eldre som blomstrer i slike stunder.

Før konserten i går på ettermiddag rakk jeg å gå en fem kilometers tur. Selv om kroppen ville gjerne ligge på sofaen, presset meg selv til å gå og etterhvert følte jeg meg litt bedre mens jeg gikk. Det var nydelig vær og turen var verdt slitet.

Bildene fra gå turen.

Og nå føler jeg som jeg ble påkjørt av en elefant. Godt å komme hjem nå:)

Har du hatt en fin dag?

10 kommentarer
    1. Du verden, der var det full fart fra morgen til kveld. Ikke rart at du følte deg en smule pumpa. Dere er så flinke på hjemmet. Har mistet mye av kontakten med sykehjemmet her, etter mamma døde. Og veldig mye pga korona. Men håper vi i eldrerådet kan ta tak i oppfølginga rett etter sommerferien 🙂

    2. Kjempefine og nydelige bilder du har tatt 😊 Du har jammen en givende og interessant jobb hvor du får brukt din nestekjærligheten din til andre mennesker og kreativiteten din ❤😊

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg