Hjelper det å kamuflere alderdommen?

Kvinnfolk….hvorfor kan man ikke være akseptere at man blir gammel og håret blir grått? Denne kjerringa prøver så godt hun kan i hvertfall å dekke det. Og hun kjøpte alt mulig på nett for å kamuflere alderdommen:

Ettersom jeg mister så mye hår…

For å dekke de grå hårene…slapp å farge ofte

Dekke rynkene

Den også…

Men om alle disse tingene vil virke…jeg aner ikke.

Kanskje jeg bør tenke slik isteden?

Ellers fikk vi besøk av min svigerinne og hennes mann i går og jeg serverte en kyllinggryte med mye chili. De elsket det.

Dagens ord minnet meg om ikke være redd. Jeg trenger bare å være stille..

I dag, vi skal ha en Hawaii- fest på arbeid. Det blir artig.

Kamuflere du alderdommen?

Ha en fin dag🥰

11 kommentarer
    1. Jeg vet ikke om jeg kamuflerer men. Jeg farger håret, men det har jeg gjort siden jeg var 20. Liket fargen, og trenger jo ikke SLUTTE P farge fordi det grå dukker opp.. jeg bruker ikke dekkremer etc. Men litt mascara. 😊

      1. Jeg kunne tenke meg rødt hår før jeg synes det er veldig fint. Men det blir for tøft for håret mitt å først farge grå håret svart og etterpå rødt en gang i måned. Så det blir bare svart🥰

    2. god morgen ,nei jeg kamuflerer ikke alderdommen ,har slutta å farge håret og jeg tror ikke på kremer og andre remedier ,jeg mener en skal bære forandringene i livet med et smil :=) det er slik vi er født til å være

    3. Jeg går hver 4 måned til frisør, og får en grundig klipp. Farger ikke håret, men tar en sjelden gang litt striper. Håret mitt er tykt. Ikke noe vidunderkur der. Sminke bruker jeg ikke, men bruker hudprodukter NO7 i fra Boots. Bruker solkrem når jeg er ute i sola. Neste år er jeg pensjonist.

      1. Det er fint når man finner akkurat skjønnhetspleie man trives best selv.
        Koselig det å bli pensjonist også når man ikke trenger vekkeklokka 🥰

    4. å ja… jeg kamuflerer så godt jeg kan…. hihi….! Blir striper osv et par ganger i året….! Har ikke lyst på grått hår enda! Håper du har kosa deg med Hawai-feiring! Klemmer <3

    5. Den gryteretten så god ut! 🙂

      Jeg kamuflerer veldig lite. Er heldig og har en voldsom hårvekst, så jeg må tynne hver gang jeg er og klipper meg. Har slutta å farge håret, så de grå stripene kommer mer og mer, men det er helt greit.
      Bruker litt mascara, og noe dekkstift for å se mindre sliten ut, men kun når jeg skal bort. I hverdagen bruker jeg sjelden noe. Orker liksom ikke 😉 Synes det er fint at alderen vises litt jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg