Hvordan takler du forandringer?

MORGENDAGEN

November måned. En ny måned. Mørkere og kaldere. Dagene føles kortere på grunn av manglende lys.
Naturen forandrer seg og miljø rundt oss. Og oss likeså. Helsa blir kanskje dårligere, vi blir eldre og multitasking er bare fortid. Nå klarer du kanskje å ta en ting om gangen akkurat som jeg.


FORANDRING
Vi forandrer oss både i utseendet og tankegangen.
Ja, det fleste foretrekker vel lyse sommerdager akkurat som meg. Men det er noe med mørketiden. Den får oss til å tenne masse lys og vi blir kreative. Noen begynner med boklesing, håndarbeid, baking eller hobbyer som kan gjøre innendørs. Netflix blir brukt flittig. Vi gjør alt mulig for å tilpasse oss forandringene og ulike livsfaser i livet.

DEPRESJON
For min del har det vært en kamp å kjempe mot depresjon på grunn av jobben som jeg elsker så mye blir vanskeligere og vanskeligere å gjøre på grunn av dårlig helsa. Hva gjør jeg da?

GUD
Jeg setter min lit til Gud og stole på at når han stenger den ene døren, åpnes det en ny en.
Enn du? Hvordan takler du forandringer i ditt liv?
Hvordan ser du på en årstid i forandring?

Ønsker deg en god dag:)

 

6 kommentarer
    1. Tusen takk for et kjempefint blogginnlegg med ord til ettertanke ❤😊

      Selv gjør ikke forandringer meg noe. Det takler jeg fint. Av og til er det godt med forandringer også.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Jeg er ikke så god på forandringer – liker best at ting er likt som alltid….! Ser likevel at forandringer kommer med åra – så jeg må nok lære meg det! Klem <3

    3. Noen ganger er det utfordrende med dører som stenger seg, for det er ikke så lett å finne en vei videre. Men vi får stole på at Gud har en plan, for han har oversikten. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg